2018. november 19., hétfő

Nelson Red Hearts DesireWreath = Vörös szívek vágya koszoru



                      Nelson Red Hearts Desire Wreath =

                 Vörös szívek vágya koszoru /2018.11.19./


Teatasak: Lord Nelson Hearts Desire

A feliratos sorozatom 3. darabja, most a hangsúly a tasakok feliratán van...

Modell: elemes, 8 modulból, 1 modul 8 hajtásból 8/8,



Hajtogatásleírás:
Megfordítottam a papírt, mert a hátoldalon könnyebb ezt a modellt hajtogatni.
Alsó rész: 1.-2. lépésben a két csúcsot a középvonalhoz hajtottam, majd tovább folytattam a 6.-7 lépésben. Így alakult ki hegyesszögű csúcs.
Felső rész: a felirat aljáig behajtottam egy kis háromszöget, majd az egész feliratot a hátoldalra fordítottam. Végül a hegyesszögű csúcsot felhajtottam a vízszintesig.


A "Red Hearts Desire =Vörös Szívek Vágya" modellnél az érzelmi hullámok pirosak, a "White Temptation = Fehér Csábítás" modellemnél fehérek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése