2018. november 19., hétfő

Nelson White Temptation Octagon = Fehér csábítás nyolcszög






Nelson White Temptation Octagon = Fehér csábítás nyolcszög



Modell: elemes, 8 modulból, 1 modul 8 hajtásból, 8/8

Teatasak: Lord Nelson  Fruity Temptation

A feliratos sorozatom 2. darabja, most a tasakok felirata a lényeg...

/Sajnos csak 7 darab volt ebből a tasakból, de egy másik piros Lord Nelson tasakkal pótoltam, ahol a kézírásom van./
A "Csábítás" lángjai itt fehérek, a "Vörös Szívek Vágya" modellnél pedig pirosak a szenvedély lángjai...
Csak attól függ, melyik oldalon kezdem hajtogatni a papírt.
















 A teatasakot a Lord Nelson logó alatt vágtam el.



Hajtogatásleírás: 
A középvonalhoz a hátoldalról völgyhajtással felhajtottam a 2 csúcsot, picit leragasztottam, hogy könnyebb legyen még egyszer felhajtani és ezt a csillagszárat megkapni. 

Felül a "Temptation" feliratig 2 kis fehér háromszöget hajtottam a felső 2 csúccsal, majd a közepét a kapott vízszintes vonalhoz igazítottam.

A kész modellnél a csillagszárat felhajtottam völgyhajtással a felírat "p" betűjéig.

A technika ördöge játszik velem, mert az alsó képen ugyanaz a karton szerepel vörös színben, mint a felsőn, amelyen a fehér csábítás szikrái ragyognak...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése