2018. november 16., péntek

Teekanne Love Mosaic = Szeretet mozaik







Teekanne Love Mosaic = Szeretet mozaik


Teatasak: Teekanne Love Pomegranate

Modell: sokelemes, 6  teatasak 18 darabjának felhasználásával, a középső modell 6 modulból, 1 modul 12 hajtásból, összesen 96 hajtással, 18/96.

A mozaik a közelgő SZERETET ünnepre készült, a LOVE felirat adta az ötletet.

Összesen 6 darab tasakom volt, ezt tudtam kihozni belőle




Hajtogatásleírás:

1.-5. Alul a használati utasítást eltakartam, majd a felső 2 csúcsot előre hajtottam.
(Azért nincs jelzés a tasakokon, hogy a mozaikba berakhassam a modulokat.)

6.-10. A felső részen sziromhajtást készítettem. A felesleges papírt lehajtottam mindkét oldalra, utána megemeltem  és lelapítottam.

Trükkök:
Az alsó részen felfelé hajtottam a papírt, majd leragasztottam, hogy ne nyíljon szét és hátul is ragasztóztam, így pontosabban lehet hajtani.








A mozaik alapját, a négyzetet félbe hajtottam, majd 60 fokos szögeket mértem ki kétszer és úgy hajtottam meg a papírt, így már egyszerűbb volt felhelyezni a modulokat körülbelül egyenlő távolságra.

A modell nem elég pontos, de nem vagyok gép - remélem, elnézik nekem. Aki tudja, csinálja szebben, én csak elkezdtem.. Folytassák Önök, én az ötletet adtam...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése