2013. július 3., szerda

Card: Patchwork Heart = Lap: Foltos szív




Card: Patchwork Heart =  Lap: Foltos szív 


A képeslap készítése A/5-ös kartonból:


1. A képeslap elkészítéséhez egy szív alakú sablont vágtam ki kemény papírból.



Trükkök: 
- hajtásvonal villával:
A karton közepén, alul-felül a villa oldalával /nem a hegyével/ jelöljük meg, hol lesz a hajtásvonal  és  húzzunk egy mély vonalat. /Ha körmünkkel vagy az ujjhegyünkkel nyomjuk le a hajtást, akkor csúnya csík keletkezhet, ami rontja az összképet!/
- szívforma vágása:
Szép szív formát  tapétavágó késsel akkor tudunk kivágni, ha a sablon nem mozdul el, ezért a sablont csirízzel = blutack-kel ráragasztottam a megfelelő helyre. A sablon nem mozdult el és forgathattam a kartont, amíg a tapétavágóval óvatosan kivágtam. (Nem látszik meg a képeslapon blutack nyoma, mert azt a részt úgy is kivágjuk a kartonból!)


2. A szív formához 11 egész tasakot és a maradékait használtam fel. A foltmunkát középen kezdtem el, készítettem egy 8 db-ból álló modult, majd a szív forma hiányzó részeit szimmetrikusan kitöltöttem. A szív forma kitöltéséhez a szív alakú sablont használtam mércének. Arra törekedtem, hogy a szív forma szélétől mindenütt  kb. 1 cm-rel legyen szélesebb a folt, mint a kivágott szív alak. 
3. A képeslap belsejében a kivágott szív formát körbekentem ragasztó rúddal  és rányomtam a foltos szívet.
4. A beragasztott szív forma hátulját  és a lyukas képeslap fél oldalából kimaradt részt belül teljesen bekentem ragasztóval és leragasztottam egy sötétebb zöld színű papírral, hogy ne látszódjon át a papírfolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése