2013. július 5., péntek

DIY Puzzle: Letter's Forms = SK Betűforma kirakó



     DIY Puzzle - Letter`s forms = SK betűforma kirakó


















A betűk felismeréséhez, az olvasás megszilárdításához szerintem 6-8 éveseknek segít ez a játék. Én ezeket a formákat találtam ki, de Ti szabadon alakithattok rajta. Én csak elkezdtem és folytassátok a gyerekeitekkel, unokáitokkal.
(A következő bejegyzésemben lesz a játékszabály leírása, a számok és a hajtogatás, ami szintén szabadon alakitható ..)



Az unokák a nagyszülőknek, a gyerekek a szülőknek, barátoknak kedveskedhetnek monogramos képeslappal. Biztos örül, aki kapja és aki adja! A nagyszülők fátyolos szemmel nézegetik majd évek múlva a kisunoka keze munkáját!! (Én a becenevemet írtam ki mintának.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése