2020. április 19., vasárnap

Pw Fruit's Mosaic = Gyümölcsös mozaik

Pickwick Friut's Mosaic = Gyümölcsös mozaik

I made from the 5 bags the folding of the model in the entry "Pw Forest from 4 = Erdei négyes" from the other bags as well. I think these are the latest Pw teabags, so I made these so that the raw material can be easily obtained.

Az 5 darab tasakból elkészítettem a "Pw Forest from 4 = Erdei négyes" bejegyzésben található modell hajtogatását a többi tasakból is. Szerintem ezek a legújabb Pw tasakok, ezért készítettem ezeket, hogy az alapanyagot könnyen be lehessen szerezni..

Observe the assembly of the models! If we cut and fold the bags accurately enough, you can do it too, it could be even nicer than mine ... I didn't make it from the same paper just to choose which tea bags you want to fold models from according to your taste ...

A modellek felrakását figyeld meg! Ha elég pontosan vágjuk és hajtjuk a tasakokat, akkor Te is meg tudod csinálni, lehet még szebben, mint én... Csak azért nem egyforma papírból készítettem, hogy ki-ki ízlése szerint válassza ki, melyik teatasakból szeretne modelleket hajtogatni...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése