2019. december 6., péntek

Karácsonyi dísz 3D: Sátorhajtáson négyzet - Xmas Decoration: 3 D On Waterbomb Base Square = Sátorhajtáson négyzet

Xmas Decoration: On Waterbomb Base Squares 2 = Karácsonyi dekor: Sátorhajtáson négyzetek 2.




Bármilyen papírból készülhet, a hologramos kemény, ezért nehezebb megcsinálni... Azért készültek különböző színű papírokból, hogy jobban látható legyen /a fényes papíron nehezebben látszanak a hajtások - szerintem/. A hologramos papírnál kicsit vékonyabb fényes papírból könnyebb elkészíteni.

A modellen szorosan összeragasztott 4 sátorhajtáson 4 négyzet van, egymás alá csúsztattam az alsó csúcsokat, ez síkbeli. Térbeli akkor lett, amikor kiemeltem a négyzetek aláhajtott csúcsait és a szomszédos csúcsok végeit összeragasztottam...

Az alsó modell szintén sátorhajtáson négyzetek, szorosan összerakva és a négyzetek csúcsait felhúztam, egymáson összeragasztottam, ezt sárkányosnak neveztem el...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése