2019. április 8., hétfő

Cards : Easy Tulip = Lapok: könnyű tulipán



 Card with 1 tulip =Lap 1 tulipánnal


Easy Tulip Folding = Könnyű  tulipán hajtása


1. Völgyhajtás kétszer  2-3. A felsőrész 2/3-áig felvágom. 4. A vágásnál félbe hajtom, egy kis hajtásssal behajtom a papirt. 5. Szétnyitom, az egyik felső hajtást jobbra, másikat balra nyomom le. Az alsó részen felhajtom mindkét csucsot.  6. A függőleges középvonalhoz lehajtom a felvágott egyik részt. 7. Mindkét rész leajtva. 8. A modellt félbehajtom ismét 9. Bejelöltem az utolsó két hajtásvonalat.


Trükkök:
A papir hátoldalát kék szinnel érzékeltettem. Nem forditottam meg a modellt a 6. lépéstől, igy a kicsiket, kezdőket nem zavartam meg az iranyváltoztatással. A kezdetektől látszik, hogy forditva alakul ki a tulipán, de nyugodtan forditsák meg, lehet, egyszerübb lesz.


Hajtogatás közben kétszer hajtottam félbe, hogy egyforma legyen mindkét oldalon a ferde rész, igy szebb lesz.


Látássérülteknél a tapintás finomabb, ugy gondolom, hogy a leirásban látható
 plusz réteg papir ráragasztásával könnyebben "meglátják az ujukkal" a hajtogatás menetét.


Card with 3 tulips = Lap 3 tulipánnal






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése