2019. március 6., szerda

Lipton Green Orange Flower-6 = Hatos virág

Lipton Green Orange  Flower-6 = Hatos virág


Teatasak: Lipton Green More Fruitilicious
Modell: 6 modulból, 1 modul 9 hajtás, 6/9

A sárga körlapot akartam kiemelni, 6 darab nem ér össze, a 7 darab pedig sok.
 
Trükkök:
 Az 1-2. hajtás után leragasztottam hátul a csucsokat, mert később szétcsúszik a papir.
 Egyszerre vágd fel az összes tasakot, mert akkor lesz méretben egyforma, nem lesz elcsúszás!

Nekem már többször volt pontatlan a modellem, mert az uj modell  kísérletezésekor csak 1 papirt hajtogatok. Amikor 1 uj modul kialakul, akkor kell pontosan összemérni a darabokat, hogy a teljes modellen ne legyen elcsuszás, de én ezt nem mindig tettem meg!
Nem vagyok robot,  így hibázhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése