2018. december 15., szombat

Teekanne Magic Apple Flower-10 = Alma varázs virág


Teekanne Magic Apple Flower-10 = Alma varázs virág


Teabag =  teatasak: Teekanne Magic Apple
Modell: elemes, 10 modulból, 1 modul 13 hajtásból, 10/13.

A feliratos sorozat újabb darabja, ahol tetszik nekem a felírat jelentése és a Karácsonyhoz is illik az alma. /A Teekanne tasakok keskenyebbek, mint a Pickwick tasakok, ezért kellett 10 darab./







Trükk: A felhasznált tasakok méretét hasonlítsuk össze egymással, mert nem egyformán alakítják ki  a tasak 3., levágott  részét, a pici "Magic Apple" logós részt, ezért az elvágás előtt mérjük össze egymással a teatasakokat!






(Én először 8  tasakot hajtogattam meg, mire rájöttem, hol a hiba. Utána még újabb 7 tasakkal kísérleteztem, hogy kialakuljon ez a modell, és még nem is feküdt ki a sárga kartonra... Lenyomtam, hogy ne legyen térbeli.)



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése