2016. február 6., szombat

Mandala Square Pw Cran-Raspberry = Négyzetes Vörösáfonyás-Málnás

Négyzetes Mandala Pw Vörösáfonyás-Málnás =
Big Mandala Pw Cranberry-Raspberry's 


Bemutatok nagyobb mandalákat, több célra alkalmasak. A nevet a modell közepén lévő négyzet adta.

Ötlet:
- hogyan csináljunk meg,
- hogy ne így csináljunk meg a saját fali képünket - erre is jó példák a képeim...



1. kép: Lehetett volna több fehér hajtást berakni... Ez már ilyen, odaragasztottam a modulokat.





2. kép: A négy sarokban 1-1 M betű látható, ez még nem tudatos volt.

Itt már több fehér van, így nagyobb a kontraszt, ez nekem jobban tetszik, de a tiszta piros sarkakat nem érzem odavalónak.

Nagy az üres hely a sarkon, nagyon levegős, hiányérzetem van..












A 3. variáció tetszik nekem a legjobban.
Szerintem jól mutat a vékony fekete vonallal kialakult élére állított négyzet és a középén lévő négyzet, amelyet a fordított derékszögek határolnak. (Hunyorítani kell hozzá.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése