2016. január 25., hétfő

Naturland Cranberry Flower-6 Folding = Tőzegáfonyás virág hajtása



             Naturland Cranberry Flower-6 Folding = 

                    Tőzegáfonyás virág hajtása 







Teabag = teatasak: Naturland Cranberry & Echinacea /Tőzegáfonya & Bíborkasvirág/


Magyar teatasakot választottam a cseresznyevirág minta miatt.

















Hajtogatásleírás:

1. A tasakot hosszában feleztem, majd az írásos részt ismét. A kapott 3/4 rész felét megkerestem és megjelöltem. Csak a bal oldalon jelöltem be a csúcs lehajtását, mivel szimmetrikus a modell. Ehhez a jelölő hajtáshoz hegyhajtással hátrahajtottam a csúcsot, mindkét oldalon.

2. Az "Echinacea" felíratnál felül egy lépcsőhajtást végeztem, majd alul is megismételtem ezt.
Az elemet megfordítottam és a keletkezett vízszintes hajtásvonalig hajtottam a háromszöget, kb. 60 fokos lett.
Ragasztás:
Egy pótpapírt bekentem a ragasztó rúddal és odaillesztettem a 6 darab elemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése