2015. január 2., péntek

3 D Element`s: Squares on Waterbomb Base 1. = 3 D elemes: sátorhajtáson négyzet 1.



3 D/8 Element`s: Squares on Waterbomb Bases 1. =  Elemes: Sátorhajtásokon négyzetek 1. 

Model: Curved Conical = Ívelt kúpos modell




Térbelivé lehet tenni az eddigi síkbeli  modelljeinket.
Itt a térben kialakuló mértani formák a lényegesek, ezért jó, ha a választott papír egyszínű, vagy csak apró mintás.
(Fogok majd mutatni teatasakból készült modellt is...)



Először összeragasztottam a 8 sátorhajtást, aztán a felső, mozgatható négyzetek alatti csúcsokat-háromszögeket egy csipesszel felemeltem és a két szomszédos réteget egymásra helyeztem, majd ragasztóval összeragasztottam. A térben 3 oldalú, háromszögekkel határolt kúpok  keletkeztek, de a külső oldal ívelt.  Amíg meg nem szilárdult a ragasztó, addig kicsit összenyomtam a 2 réteget és így lett íves a külső rész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése