2013. augusztus 26., hétfő

Japanese Kid's Toy: Fishing = Japán gyerekjáték: Halászat















Japanese Kid's Toy: Fishing = Japán gyerekjáték: Halászat  


1. Tó halakkal, pecabotokkal

Japanese Kid's Toy: Fishing = Japán gyerekjáték: Halászat

Jelszó: Én csak elkezdem, kirakom  a kellékeket és a játék folyik magától!
Játszóházban is kipróbáltam, a gyerekek azonnal, felnőtt nélkül játszanak. A gyerekek az esküvőkön a zene hallatán kirohangálták magukat a táncparketten, néhány nagyobbnak megmutattam a halászatot. Vevők voltak rá azonnal! 
2 éves kortól kezdve játszható, csak ki kell rakni a kellékeket egy olyan nagy területre, ahol a kellékek és a gyerekek jól elférnek. Egy  „tónál” maximum 4 gyerek játszhat egyszerre, mert különben összeakadnak a mágnesek és egymást megüthetik a bottal! Én 3 tavat szereltem fel halakkal, pecabotokkal és dobozokkal.
Nagyon szeretnek a gyerekek halászni, sokáig játszanak vele, nem kell játékvezető a felügyelethez. 2 éves kortól szülőkkel együtt játszanak, nagyobbak önállóan. Néha összeakad a mágnes, de nagyobb gyerekek vagy szülők segítenek szétszedni a botokat...
Az esküvőn egyáltalán nem kellett felügyelnem a játékot, néha össze kellett szednem a halakat és visszadobni a "tóba".

Kellékek:
Sok papírhal, különböző méretű és színű, fejükön gém kapoccsal vagy tűzőgép kapoccsal,  "tó" azaz egy kék csomagoló papír, bot, zsineg, mágnes, halgyűjtő doboz a halászathoz

Tippek:

Szállítás előtt rácsavarom a zsinórt a botra és így könnyen lehet szállítani a pecabotokat.
A mágnesre úgy erősítettem a zsinórt, hogy celluxszal ráragasztottam a zsinórt az egyik oldalon, aztán a másik oldalon megkötöttem és ott is ráragasztottam a celluxot.
Tegyünk a "tó" mellé egy nyitott dobozt=haltartót, hogy abba gyűjtsék a halakat, mert így nem vesznek el hamar a kihalászandó halak!

Jó pecázást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése