2016. január 11., hétfő

Impra Lotus Green: Flower = Lótuszvirágos

Impra Lotus Show: Flower = Lótuszvirágos  


Sajnos ebből a fajtából csak 4 darab tasakom van, ennyit tudtam kihozni a papírból.

Az Impra Lotus Green teatasakot használtam.












KÍVÁNSÁG-HAJTOGATÁS: 

1. Amennyiben küldenek teatasakról fotót orirozi@gmail.com-ra és nekem vannak olyan tasakjaim, akkor szívesen készítek új modellt.

2. Ha kiderül, hogy nekem olyan tasakom nincs, akkor örömmel fogadok olyan tasakokat (minimum 10 darabot),  amelyekből még nem készítettem eddig hajtogatást, e-mailben megszervezhetjük.

Egy lehetőség, éljenek vele!!!

WISH-FOLDING:

1. Send me a photo from your teabag paper and if I have at home that kind of bag, I will fold a new model. E-mail: orirozi@gmail.com

2. If I have not got that kind of bag teabag - what is on the photo and I did not fold from that paper -, please send me minimum 10 teabags, I will very happy.