2016. február 19., péntek

Card: Tulip with Iris' Technology = Lap: Íriszes ttulip


Card: Tulip with Iris Technology = Lap: Íriszes tulipán



Képeslap készítés: 

1. A tulipán formát körberajzoltam és tapétavágó késsel kivágtam.
2. Az alsó képen látható magyar tasakból - a Gárdonyi vörösáfonyásból négyzeteket vágtam ki. A sátorhajtáson négyzetet alakítottam ki.
3. Összeraktam a háromszögeket, kis csúsztatással, hogy ne látszódjon betű.

12 db áfonyás modult raktam össze, középen kezdtem a ragasztást, a felső csúcsnál. Még 4 db négyzetet használtam fel a tasak alsó részéből a szárhoz és a 2 alsó oldalsó áfonya mellett.








Modulok hajtása:

1. A teaház felíratnál lett a négyzet közepe.
2. Sátorhajtást végeztem a fekete jelölések szerint.
3. A felső rétegen  a két sarkat aláhajtottam.



Véleményem szerint egy kisebb mintás tasakot kell kiválasztani, abból érvényesül jobban az "Írisz" minta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése