2016. január 6., szerda

Pw Green Lemon Flower = Citromvirág


           Pw Green Lemon Flower = Citromvirág                                                                            
















Teabag = teatasak: Pickwick Green Tea Lemon 100 % Natural.



Téglalap alakú tasakrészből összesen 6 darab hajtással.

Kezdőknek  hajtásleírás: 
1. A "Green Tea" felíratnál vágtam el először. másodjára alul a "Citromízű zöld tea" felírat fölött.
Hosszában megfeleztem, Megfordítottam a papírt és a felső 2 csúcsot a középvonalhoz illesztettem. Az alsó részt átlósan a citrom minta felőli részhez raktam.

2. A zöld csúcsot lehajtottam, majd a citrom mögé felhajtottam az alsó csúcsot.

Ragasztás:
A kis zöld csúcsot kinyitottam, bekentem ragasztó rúddal és így összeakasztottam a virágot.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése