2016. január 15., péntek

Pw Fruit Garden Forest Frame = Erdei keret



Pw Fruit Garden Forest Frame = Erdei keret hajtása


Egy új teatasakból, a Pickwick Fruit Garden Lesni ovoce tasakokból készítettem ezt a kis modellt.






Kezdőknek az előkészületek leírása:
A "Lesni ovoce"  téglalap alatt vágtam el a papírt. Az oldalszélt odahajtottam egy átlóval a kialakult vágásvonalhoz, ahol metszette egymás a két papír, ott vágtam el újból. Egy négyzet alakult ki.

Hajtogatás.
A négyzetet megfeleztem, majd a kapott téglalapot újból megfeleztem, de csak a két szélén nyomtam be a papírt, nincs szükség az egész vonalra. Ezt jelölő hajtásnak nevezzük, majd ide illesztettem a hátoldalon a 2-2 sarkat.

Ragasztás:
Minden tasaknál egy lehajtott kis sarkat kinyitottam (én mindig a jobb oldali sarkat nyitom, mert jobbkezesnek ez esik kézre),  bekentem a ragasztó rúddal és ráraktam a következő modult. A lehajtott kis résszel kapaszkodik egymáshoz a sok kis elem, ott összeragasztható a minta, nem kell pótolni újabb papírdarabbal.A négyzetet megfeleztem, vízszintesen összehajtottam. Megjelöltem a negyedrészt és a 4 csúcsot  hátrahajtottam.

Ha sok ilyen keretet rakok össze, akkor érdekes mozaik lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése