2016. január 11., hétfő

Pw Blackcurrant Folding: Heptagon = Ribizlis hétszög hajtása


Pickwick Blackcurrant Folding: Heptagon =

                            Ribizlis hétszög hajtása 2016.1.11.

A modellben az az érdekes, hogy alulról felhajtottam a papírt a ribizli fürt mögé.




Kezdőknek hajtogatásleírás:
A tasakot a "Currant" felírat alatt vágtam el és az alsó részt teljesen felhasználtam.

1. lépés:
A papírt hosszában megfeleztem, a középvonalhoz illesztettem a szimmetrikus hajtásokat. A ribizlifürt alatt hegyhajtással hátrahajtottam a tasakot, megfordítottam és a két csúcsot a középvonalhoz illesztettem.

Trükk: 
Az 1. lépésben jelölt háromszög hajtást leragasztottam , mert a következő lépésnél széjjelcsúszott a papír. 

2. lépés:
A kialakult formát megfordítottam és a két oldalcsúcsot lehajtottam.

Illesztés és ragasztás:
A 2. lépésben lehajtott csúcsokkal kapaszkodik egymáshoz a minta. Minden elem jobb oldali hajtását kinyitottam, bekentem ragasztó rúddal, majd a következőt illesztettem, ráraktam a ragacsos felületre.

Trükk:
Ha a modell közepén nem ragadt le jól, akkor fogpiszkálót bekenek ragasztóval és a papírt felemelve beragasztózom a hiányos részt, majd lenyomom.

7 darabból készítettem, de a modell nem lett elég pontos. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése