2016. január 21., csütörtök

Card: Herbária Pomegranate Octagon = Gránátalmás nyolcszög





                    Herbária Pomegranate Octagon Folding =

                              Gránátalmás nyolcszög hajtása


Teabag: Herbária Gránátalma /Hungarian/

Hajtogatásleírás: 
1. A felső csúcsokat völgyhajtással a színoldalra hajtottam. Az alsó részen egy lépcsőhajtást végeztem, amivel a rajzokat, feliratokat letakartam,  majd a csúcsokat hegyhajtással hátrahajtottam.
Trükk: Amikor pontosan behajtottam az alsó csúcsokat, akkor középen felesleges papír alakult ki, amit utólag levágtam. Sok réteg papír lesz középen, ami zavarja a csúcs kialakítását, ezért vágtam le.

2.
A csúcsot a lehajtás során keletkezett vízszintes vonalhoz völgyhajtással hajtottam, majd a másik oldalról a maradékot szintén a vízszintes vonalhoz illesztettem. Az alsó részen hegyhajtással hátrahajtottam a tasakot a háromszög kialakításhoz.
Trükk:
A felső részen leragasztottam a csúcsokat, mert széjjelcsúszik a papír a további hajtogatás során.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése