2015. december 31., csütörtök

Impra Rose's Describe: Hearts = Rózsás szívek leírással

Impra Rose's Show: hearts = 

Impra Rose's Show: Hearts = 

Rózsás szívek


A 4. újévi ajándékom a szeretetet kifejező szív.

Az 1. szív  egy tasakból készült, felül kis bevágással.

A 2. szívet két darab négyzet hajtogatásával értem el.


2016-ban ebben blogban csak teatasak hajtogatásról szóló cikkek lesznek, egy új helyen gyűjtöm össze más irányú bejegyzéseimet: rosiegrandma.blogspot.com




A mai napon 20.000, azaz húszezer megtekintésen túl vagyok a teagami blogomban. Nagyon köszönöm, hogy érdeklődnek a munkám iránt!!! -:)


A 2 darabból készült nagyobb szív hajtásánál a kék színű jelekkel jelöltem az elsődleges hajtásokat. A pirossal jelzettek az arányosabb forma kialakításához kellettek, ezzel fejeztem be.

Az 1 darabból készült szívet a piros vonalig ollóval  bevágtam, úgy tudtam a formát kialakítani.

(Kevés a tasakom, ezért jelöltem a hajtásvonalakat egy rózsaszínű papíron.)