2015. december 29., kedd

Herbavita Claret Xmasland = Bordó Karácsonyföld




Herbavita Claret Xmasland = Bordó Karácsonyföld


Teabag:  Herbavita téli varázs eper & rebarbara /Hungarian/

Modell: 8 modul, 1 modu13 hajtás, 8/13.
Date: dátum 2015.12.29.












Describe = Leírás 

A félbehajtott tasakok hátoldalán jobban látszik a hajtogatások jelölése, ezért ott jelöltem a vonalakat.

Kezdőknek leírás: 
Az apró fehér írás sornál vágtam el.
1. Hosszában megfeleztem, összehajtottam.  Szétnyitás után felül egy jelölő hajtást = oda-vissza hajtást csináltam. Alul felhajtottam a csúcsot.
Színoldalán kinyitottam és a teás csésze gőzénél egy hegyhajtást végeztem, majd az írást letakartam, ez a lépcsőhajtás.
2. Összehajtottam a tasakot és a nemzetközi jeleket a fehér papírra rajzoltam.
A színoldalon folytattam a hajtogatást: a felső részen korábban végzett jelölő hajtáshoz  illesztettem a fehér papír felső részét, majd tovább hajtottam az aló részt a korábbi vonalhoz.
Az alsó rész hegyes szögét további 2 hajtással alakítottam ki.

Trükk:
Az 1. pont alján lévő 2 csúcsot leragasztottam, hogy ne nyíljon ki a lépcsőhajtás és a hegyes szög kialakításánál.

Ragasztás:
Az elemek jobb oldalát kinyitottam, bekentem ragasztó rúddal és összeillesztettem azokat. Ennél a modellnél van kapaszkodó - hátrahajtott mozgatható rész, amivel össze lehet ragasztani az elemeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése