2015. január 7., szerda

Pw Green Orange-peppermint Mills 2-3 D = Zöld modellek


Pw Green Orange-Peppermint Mills 2-3 D = Zöld modellek


Origami irányzat: sokelemes teatasak

1. Pickwick Orange-Peppermint Mill = Narancs-borsmenta forgó 


Régebbi tasakokból mutatom meg, hogy milyen 2 D-s modellekből készítettem 3 D-seket.
A narancsos papírból most egy elég mozgalmas síkbeli modell alakult ki.

2. Pickwick "Earl grey" forgó

 Nekem jobban tetszik síkbeli modellnek is és térbelinek is ez a modell, mert nem nem annyira mozgalmas, a zöld szín árnyalatai közé egy kis fehér is vegyül... (A zöld szín nyugtat, a természetre emlékeztet.)













Már akkor is térbeli lesz a modell, ha nem lapítjuk le, hanem hagyjuk kiemelkedni, mert sok réteg van egymáson és magától felemelkedik.

A narancsosat magasabbra emelve és a közepén összeragasztva érdekes lesz: a "narancs-borsmenta" kép lesz látható alul és mellette az írásos lapok állnak majd függőlegesen.






/A tasakok szélét nem lehet mindig szépen vágni, mert a tasakok lezárásakor egy gép összenyomja a papír szélét és ott nem lehet jól elvágni. Én tapétavágó késsel szoktam a teatasakokat nyírni,  fém vonalzó mellett! Még így sem pontos, ollóval meg még csúnyább lenne.. A műanyag vonalzókat már többször széjjel vágtam... /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése