2014. december 13., szombat

Alnatura Winter Krauter Models = Téli modellek





Alnatura Winter Models = Téli modellek

Teatasak: Alnature Winter Krauter


Letter`s star = Betűs csillag, a model 5 modulbol, 1 modul 4 hajtasbol, 5/4.
1. Négyzeteket  vágtam ki és sátorhajtást  alkalmaztam.
2. A sátorhajtáson bejelöltem a hajtásvonalat, egy völgyhajtást csináltam. A sátor alsó csúcsát, de csak a papír felső rétegét a felező vonalhoz hajtottam. (Ebből a részből lett szebb a modul.)
3. A meghajtott felső réteget középen felemeltem, a papír közé nyúltam egy ceruzával a sátorhajtás közepéig, majd széjjel lapítottam és a sziromhajtást így keletkezett.



Snowflake =  a hópihe téglalapból hajtogatott forma. A papírt függőlegesen összehajtottam, így tűnt el az írás nagy része..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése