2014. november 29., szombat

Pw Blackcurrant Folding: 4 Models = Ribizlis 4 modell hajtása



Pw Blackcurrant Folding: 4 Models = Ribizlis 4 modell hajtása




A Pickwick (pw) Blackcurrant  (bl c)  tasakokból készítettem ezt a 4 modellt.

1. A "Dobókés=Shuriken" 4 háromszögből, "basic A-1/2 dragon fold = minimál A-1/2 sárkány hajtás"-ból alakult ki. A kis fehér háromszöget és a ribizli csücskét kenem be ragasztó rúddal, úgy illesztem össze a modellt,
2. Az "Ötágú csillagot" 5 darab "basic A-1/2 dragon fold = minimál A-1/2 sárkány hajtás"-ból  hajtottam, hajtogatás alján a fehér háromszögek tartják össze a modellt.
3. A 16 darabos koszorút a "basic A-dragon fold = minimál A-sárkány hajtás"-ból, az A/2a. modulból készítettem, a szirom csúcsa a másik szirom oldalával illeszkedik és a pici lila háromszöggel ragasztottam össze.
4. A "7 lila szirom" kialakítása a "basic C-arrow fold = minimal C-nyíl hajtás"-ból keletkezett, 7 modullal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése