2014. február 10., hétfő

Pw Blackcurrant Garland = Feketeribizlis Girland

   

Pw  Blackcurrant Garland
= Feketeribizlis Girland



 16 darabból =  from 16  bags


Trükkök a hajtogatásnál: 
1. A téglalap csúcsát hegyhajtással hátra hajtjuk és ragasszuk le, így könnyebb lesz a továbbiakban hajtogatni. A papír alján először egy sátorhajtást végeztem, majd középen egy lépcsőhajtást készítettem.
2.Megfordítottam.  A modul hátulján könnyebb a csúcsokat lehajtani a vízszintes vonalakhoz!

Egyszerre kell levágni mind a 4 darabot, illetve nálam a 16 darabot és a B/2.-es lépésnél összemérni a vízszintes csíkokat. Én nem egyszerre készítettem a képen látható 4 koszorút és az illesztésnél látszik, hogy van egy, amely elég pontatlan, nagyobb a többinél! 

/Legközelebb egyszerre vágom és hajtogatom. -:)/

Jó hajtogatást! Have a good foldings!