2014. február 10., hétfő

Pw Smooth Blackcurrant Mosaic = Feketeribizlis 16-os mozaik


   

                Pw Smooth Blackcurrant Big Mosaic = 

                         Feketeribizlis nagy mozaikTrükkök a hajtogatásnál: 

1. A téglalap csúcsát hegyhajtással hátra hajtjuk és ragasszuk le, így könnyebb lesz a továbbiakban hajtogatni. A papír alján először egy sátorhajtást végeztem, majd középen egy lépcsőhajtást készítettem.
2.Megfordítottam.  A modul hátulján könnyebb a csúcsokat lehajtani a vízszintes vonalakhoz!

Egyszerre kell levágni minden darabot és össze kell mérni a vízszintes csíkokat. Én nem egyszerre készítettem a képen látható 4 mozikot és az illesztésnél látszik, hogy van egy, amely elég pontatlan, nagyobb a többinél! 

/Legközelebb egyszerre vágom és hajtogatom. -:)/

Jó hajtogatást! Have a good foldings!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése