2014. február 13., csütörtök

Teekanne Sweet Cherry Octagon = Cseresznyés nyolcszög



 Teekanne Sweet Cherry Octagon = Cseresznyés nyolcszög

Teabag = teatasak: Teekanne Sweet Cherry




Hajtás:
1. A sárga négyzeteknél vágtam el.
2. A betűkre ráhajtottam a papírt, megfordítottam és levágtam a felesleget.
3. A betűket letakartam, egy pici ragasztót használtam, hogy ne csússzon el a papír. Felező hajtást készítettem.
4. Fordítsuk meg a papírt! A végső forma két lépésben alakult ki. Először a felezőhöz hajtottam a két fehér csúcsot, majd ismét a felezőhöz. Óvatosan hajtsuk a hosszú ferde oldalakat, én megpróbáltan úgy hajtani, hogy a  bordó csúcs pontos legyen, ne érjen túl a kialakult csúcs a papíron, a vízszintes vonalon! A hajtás iránya fontos, a fehér csúcstól haladok a bordó felé!



Trükk a ragasztáshoz:
Egy kis darab maradék papírra ragasztottam a 8 darab elemet. Gyorsan kell ragasztani, illeszteni. Amíg még nem kötött meg a ragasztó, addig lehet igazgatni, összébb nyomni, akkor még nem szakad a papír. Később bizony elszakad és oda a sok munka és idő!




Szép és sok teatasakot kell gyűjteni és akkor lehet alkotni! Jó szórakozást!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése