2013. július 11., csütörtök

Pw Strawberry Triangle Models 21/1.-4. = Háromszögből modellek 21/1.-4.

Pw Strawberry Triangle Models 21/1.-4. =  Háromszögből modellek 21/1.-4.


A képen  látható egyszerű hajtásból 21 modellt fogok bemutatni. Ennyit készítettem el, hogy a legszebbeket Önök kiválaszthassák és elkészíthessék. Ma az első 4 kerül közlésre... Gyűjtsék az epres teatasakokat és Önök is el tudják majd készíteni azt, amely a legjobban tetszik!



A teatasakot a betűk aljánál vágtam el, majd nagyon fontos lesz néhány modellemnél az egyenes zöld levélrész! A ragasztás, illetve illesztés helyét bevonalaztam és megmutatom, hogy kezdem összerakni az első 2 hajtást. Ahol nincs elég papír az összeillesztéshez, ott alulra raktam egy kis darabot a piros tasakból és az fogja össze pl. az első két modellt!  A mozaiknál a kilógó fülecskéket alulra visszahajtottam, ahol felesleges volt.



Trükk: 
A ragasztáshoz vékony rudat használok, ahol nem fér oda a rúd, ott fogpiszkálóval viszem fel a ragasztót. 

Érdekesség: 
Ehhez a bemutatóhoz, a 21 modellhez és a hajtogatás leíráshoz  több mint 230 epres teatasak kellett!
A 4. számú modellnél, a `Fehér közepű koszorúnál` láthato, hogy az alap hajtáson kifordítottam a papirt. A későbbiekben is lesznek ilyen modellek. Jó válogatást, nézegetést kívánok!  

  




                


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése